ممنوعیت پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما

ممنوعیت پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما

پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینمایی فعلاً ممنوع است. بعد از کسب مجوزهای لازم ازسوی وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال در شورا درباره این مسئله تصمیم‌گیری شود.

به گزارش پارس نیوز، برخی سالن‌های سینما در هفته‌های اخیر به‌جای نمایش فیلم اقدام به پخش مسابقات فوتبال می‌کردند که این امر اعتراضاتی را به دنبال داشته است. غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در این‌باره گفت: پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینمایی فعلاً ممنوع است.

وی ادامه داد: البته این مسئله در جلسه امروز شورای صنفی نمایش طرح و مصوب شد بعد از کسب مجوزهای لازم ازسوی وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال در شورا درباره این مسئله تصمیم‌گیری شود.

وی درباره سایر مصوبات امروز شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق در گروه زندگی پس از پایان نمایش فیلم خفگی، قرارداد فیلم ماجان ساخته رحمان سیفی‌آزاد در گروه استقلال پس از فیلم فصل نرگس و قرارداد فیلم من و شارمین ساخته بیژن شیرمرز در گروه قدس پس از فیلم ساعت 5 عصر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: پیش از این قرارداد دو فیلم طنز و کمدی ایتالیا و خالتور ثبت شده بود اما با توجه به همزمانی اکران این دو اثر با ماه محرم قرار بر این شد که دو فیلم ماجان و من و شارمین جایگزین آنها شوند.

فرجی ادامه داد: فیلم تابستان داغ از روز چهارشنبه 8 شهریور در گروه ماندانا اکران می‌شود و زمان اکران دو فیلم رگ خواب و زیر سقف دودی به دلیل سپری شدن 10 هفته از اکران از روز سه‌شنبه (7 شهریور) پایان می‌یابد.

http://www.parsnews.com/fa/tiny/news-461609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *