مدیران سیما در قصه سریال ها تنوع بوجود آورند/ سختی ساخت آثار طنز

مدیران سیما در قصه سریال ها تنوع بوجود آورند/ سختی ساخت آثار طنز

یک بازیگر تلویزیون به سختی ساخت سریال های طنز اشاره و بیان کرد که با همه این سختی کار طنز را بیشتر دوست دارد چون مردم را می خنداند.

عزت الله مهرآوران بازیگر تلویزیون که این شب ها سریال «دزد و پلیس» وی از کانال آی فیلم انگلیسی در حال پخش است درباره موضوعات سریال ها به خبرنگار مهر گفت: من فکر می کنم که رسالت مدیران صدا و سیما باید این باشد که بستری ایجاد کنند که در آثار تنوع داستانی و گفتاری به وجود بیاید.

وی با اشاره به سریال «دزد و پلیس» بیان کرد: به نظر من پیام این سریال خندیدن و شاد بودن است و می‌تواند اثر خوبی برای فراهم آوردن لحظات خوش برای بینندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی باشد. این سریال از جمله آثاری است که فقط می‌خنداند که البته همین خندیدن مخاطبان اهمیت زیادی دارد.

بازیگر «لیسانسه ها» عنوان کرد: مردم معمولاً سریال‌ های طنز را دوست دارند و بازخوردها نشان می دهد که از مجموعه «دزد و پلیس» هم خوششان آمده است. این سریال به دنبال پیام خاصی نیست و فقط می خواهد بخنداند.

مهرآوران با اشاره به مشکلات مردم و تاثیر کارهای طنز در این شرایط بیان کرد: به نظر من در شرایطی که مشکلات فراوانی پیش روی مردم در زندگی وجود دارد، اینکه آنان ساعاتی را فارغ از زندگی واقعی باشند و بخندند اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالیت جدیدی در حوزه سریال ندارد، درباره فعالیت در سریال های طنز گفت: ایفای نقش در کارهای طنز به نظر من دشوارتر است، زیرا باید اطلاعات زیادی داشته باشید و با همه این سختی ها من بازی در کارهای طنز را بیشتر دوست دارم.

کد خبر 4382199
mehrnews.com/news/4382199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *