جشنواره تئاتر شهروند خارگ فرصتی برای گفتگو میان شهروندان

جشنواره تئاتر شهروند خارگ فرصتی برای گفتگو میان شهروندان

عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ برگزاری جشنواره تئاتر شهروندی خارگ را در ایجاد نشاط اجتماعی و گفتگوی سازنده میان مسئولان و شهروندان مؤثر و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید صفایی شهرداد جزیره خارگ درباره برگزاری جشنواره تئاتر شهروند خارگ عنوان کرد: یکی از رسالت‌های شهرداری در کنار پروژه‌های عمرانی پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و در این میان برگزاری جشنواره تئاتر شهروند خارگ در ایجاد نشاط اجتماعی میان شهروندان و ساخت فضایی سالم و سازنده برای گفتگو میان مسئولان و مردم بسیار مؤثر بوده است.

  • وی ادامه داد: از اولویت‌های ما در حمایت از برگزاری این جشنواره در کنار مفاهیم گسترده شهروندی می‌توان به بالا بردن سطح سواد رسانه‌ای و تقویت فرهنگ گفتگو و اظهار نظر در سطح شهر و به ویژه شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی دانست و همچنین باید به تأثیرات درمان گرانه و شگرفت هنر تئاتر در اعتلای ارزش‌های انسانی نیز اشاره کرد.

شهردار جزیره خارگ در پایان بیان کرد: تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده این جشنواره را به صورت سراسری و کشوری برگزار کنیم تا این رویداد مؤثر تبدیل به الگویی برای سایر شهرداری‌ها شود و در این مسیر تعاملی بسیار سازنده و ارتباطی صمیمی و دوستانه میان شهرداری جزیره خارگ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی شکل گرفته است.

جشنواره تئاتر شهروند خارگ ۱۰ الی ۱۴ اسفند ماه ۹۷ در جزیره خارگ در حال برگزاری است.

کد خبر 4557915

mehrnews.com/news/4557915

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *