بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره ایتالیا

اصغر فرهادی

اصغر فرهادی به عنوان میهمان ویژه به جشنواره “اکنون خاورمیانه” در ایتالیا دعوت شد که میزبان نمایش مجموعه آثار این کارگردان برنده اسکار و همچنین چند فیلم ایرانی دیگر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دهمین جشنواره فیلم “اکنون خاورمیانه” از ۱۳ تا ۱۸ فروردین (۲ تا ۷ آوریل) در فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد و اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه جشنواره در این رویداد سینمایی حضور خواهد داشت.

بخش بزرگداشت فرهادی و همچنین یک مستر کلاس نیز از برنامه‌های این جشنواره است.

برنامه مستر کلاس اصغر فرهادی در روز ۱۷ فروردین برگزار می‌شود و فیلم‌های «چهارشنبه سوری»، «جدایی نادر از سیمین»، «درباره الی»، «گذشته» و «فروشنده» و نیز «گاو» ساخته داریوش مهرجویی به عنوان فیلم مورد علاقه فرهادی به نمایش در خواهند آمد و بابک کریمی نیز در این رویداد در کنار وی قرار دارد.

در برنامه دیگری تحت عنوان «ترکیب ایران و کردستان» نیز فیلم‌های «من می مانم» ساخته فاطمه مرزبان، «باوانی» ساخته سجاد احمد بیگی، «اهل آب» ساخته آزاده بیزار گیتی، «شیرجه آزاد» ساخته دنیا زندی، «شمع سرد» ساخته نوید زارع و «تماشاچی» ساخته شیدا کاشی به نمایش گذاشته خواهند شد.

بنابر اعلام سینه‌ایران، فیلم‌های «اصفهان نصف جهان» ساخته ایزابل اشراقی، «در جستجوی فریده» ساخته آزاده موسوی و کورش عطایی، «رادیوگرافی یک خانواده» ساخته فیروزه خسروانی و محصول ایران و نروژ، «هندی و هرمز» ساخته عباس امینی، «بمب یک عاشقانه» ساخته پیمان معادی و «تهران شهر عشق» ساخته علی جابر انصاری و محصول ایران، انگلستان و هلند نیز در این جشنواره حضور دارند.

انتهای پیام

https://www.isna.ir/news/98010601711/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *