استالونه هم ضد ترامپ شد/ فیلم بعدی «راکی» بر مهاجرت تمرکز دارد

استالونه هم ضد ترامپ شد/ فیلم بعدی «راکی» بر مهاجرت تمرکز دارد

سیلوستر استالونه در جشنواره کن اعلام کرد فیلم جدید «راکی» را با تمرکز بر شخصیتی از دنیای مهاجران می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، سیلوستر استالونه با حضور در جشنواره کن گفت که در قسمت‌های بعدی «کرید» بازی نمی‌کند و به جای آن می‌خواهد فیلم جدیدی از مجموعه «راکی» بسازد که در آن بوکسور مشهور با یک مهاجر که به صورت غیرقانونی در آمریکا زندگی می‌کند، مبارزه خواهد کرد.

هر چند حضور یک مهاجر در فیلم پاسخی به دوره ترامپ و سیاست‌های فزاینده او در مقابله با مهاجران است اما فیلم‌های بالبوآ همه ویژگی‌های ریاضت آمریکایی دهه ۱۹۸۰ را تاکنون داشته‌اند.

در هر حال استالونه که همیشه حامی سیاست‌های حزب جمهوریخواه بوده است گفت که راکی هرگز در نظر نداشته سیاسی باشد.

وی افزود: هرگز به آن شخصی نگاه نکردم و این مردم هستند که می‌گویند راکی دست راستی است. اما راکی مرد ساده‌ایست که در یک نوع ذهنیت خاص رشد کرده است. هر کس به عنوان یک وطن‌پرست بزرگ می‌شود و او هم همین است. او یک حیوان سیاسی نیست بنابراین وقتی پرچم آمریکا را دور خودش می‌پیچد، فکر می‌کند دارد کار درست را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: هر وقت بوکسورها پرچم کشورشان را بلند می‌کنند این کار را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهند و نمی‌خواند بگویند ما بهتر از شما هستیم بلکه این چیزی است که یاد گرفته‌اند.

استالونه یادآور شد که شخصیت اصلی دیگرش یعنی جان رمبو قهرمان فیلم‌های اکشن را هم هرگز مبتنی بر یک بیانیه سیاسی نساخته است و با زنده نگه داشتن این شخصیت در پایان فیلم می‌خواست به سربازان بگوید از مبارزه خسته نشوند.

این بازیگر و کارگردان که برای نمایش نسخه جدید «رمبو: اولین خون» و نیز معرفی فیلم تازه «رمبو ۵: آخرین خون» در کن حضور یافته است، گفت: «رمبو» بعدی کاملاً متفاوت خواهد بود، همه چیز در فیلم هست؛ همان چیزهایی که شما دوست دارید. وقتی او را بگیرید و از کشور بیرون بیندازید او وارد دنیای دیگری می‌شود.

در هر حال او توضیح نداد که آیا مهاجر فیلم بعدی نیز بوکسور خواهد بود و اینکه خودش آن را کارگردانی می‌کند یا فرد دیگری.

وی در کن به دوستی‌اش با آرنولد شوارتزنگر هم پرداخت و گفت که انرژی آنها به هردویشان کمک کرده است.

وی با شوخی عنوان کرد: او هر چیزی را که لازم داشت از من دزدید. ما از هم متنفر بودیم، اصلاً حرفی درش نیست اما این چیز خوبی بود. هر کسی به یک دشمن بزرگ احتیاج دارد، هیچ چیز بهتر از این نیست و من اگر یکی نداشتم حتماً اختراع می‌کردم.

وی افزود: ما امروز دوستان خوبی هستیم ولی شکی نیست که من از او بهترم …

کد خبر 4625659

mehrnews.com/news/4625659

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *