فیلم‌های سینمایی تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

«مکالمه»، «گل‌های داوودی»، «یاد استاد»، «نار و نی» تنها برخی فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون هستند.

به گزارش سینماخبر : فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «مکالمه»، «خانواده پرایس»، «یاد استاد»، «نار و نی»، «تصور کن» «گل‌های داوودی»، «رباعی»، «شمشیر اژدها»، «استخراج»، «نه و پنج دقیقه»، «رازهای گذشته یک زن»، «زندگی روی خط»، «ارباب حلقه‌ها»، «گربه‌ای در پاریس»، «ماجرای سامانتا»، «کیوی پرنده»، «ساحل امن» «ساعت یک نیمه شب»، «مثل باران»، «نقطه رهایی»، «نارنجی پوشان»، «جایی برای پیرمردها نیست»، «از کرخه تا راین»، «بلوتوثت رو روشن کن»، «مسیر نو»، «بیلی باتگیت»، «بانوی کوچک»، «آخرین شکار»، «آنخن» و «حرفه خانوادگی» پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 مهرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*************************************

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «مکالمه» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جین هکمن و جان کازال خواهید دید: ری کاول یک جاسوس خصوصی است و در کار خودش یک نابغه و منحصربه‌فرد است. وی مردی تنهاست و از اینکه بارها به‌خاطر فروش اطلاعات افراد بی‌گناه باعث کشته شدن آن‌ها شده دارای عذاب وجدان است. در پرونده­ی جدیدش او مکالمه‌ی زوج جوانی را که در میدانی شلوغ در سانفرانسیسکو در حال قدم زدن هستند ضبط می‌کند. وی در طول فیلم بارها و بارها این مکالمه را گوش می‌کند و متوجه خطری می‌شود که آن زوج جوان را تهدید می‌کند. وی تصمیم می‌گیرد که تحویل نوارها را به تعویق بیندازد یا اصلاً از دادن آن‌ها خودداری کند ولی رییس (رابرت دووال) با حقه‌ای قدیمی نوارها را از وی می‌دزدد….

*************************************

فیلم سینمایی «خانواده پرایس» به کارگردانی جی کاراس، جمعه 21 مهرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جیمی یک تنیسور حرفه‌ای است که به‌صورت تیمی در مسابقات شرکت می‌کند. از آنجا که او شخص مرتب و منظمی نیست، نمی‌تواند مدت زیادی در یک تیم دوام آورده و اصولا هم‌تیمی‌هایش او را تنها می‌گذارند! مسابقات گرند اسلم نزدیک است و او به‌دنبال یک هم‌تیمی مناسب برای خود می‌گردد اما کسی حاضر به همکاری با او نیست. او عاقبت مجبور می‌شود به برادر کوچکترش درن که بسیار کمرو و خجالتی است پیشنهاد بازی دهد….

در این فیلم سینمایی، جرمی سیستو، دیوید والتون و آدام دواین هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «یاد استاد» به کارگردانی علی توکل‌نیا، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: امیر آذرمهر مجری یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی است. او با یک تماس تلفنی از جانب همسر استاد روزبهان (معلم سابقش) به بیماری او پی می‌برد و پس از گذشت سال‌ها بی‌خبری به‌سراغ او می‌رود. روزبهان که در جنگ شیمیایی شده، اکنون در بستر بیماری است و پزشکان به بهبود و زنده ماندن او امیدی ندارند. امیر آذرمهر با اطلاع از بیماری معلم خود، در برنامه‌ای که به‌صورت زنده پخش می‌شود، فراخوان می‌دهد تا همکلاسی‌های دوران تحصیل گرد هم آیند و در روز معلم به دیدن استاد روزبهان بروند.

در این فیلم منوچهر والی‌زاده، آرش تاج و افسانه ناصری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «نار و نی» به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، جمعه 21 مهرماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: عكاس جوانی، شب هنگام، با جسد نیمه جان پیرمردی مواجه می‌شود.جوان پیرمرد را به بیمارستان می‌رساند. بر نیمكت انتظار بیمارستان با مرور دفترچه‌ی خاطرات پیرمرد، ‌خود را در قالب او می‌بیند و زندگی پیرمرد را از كودكی، در كاشان، تا لحظه‌ی مرگ مرور می‌كند.

جهانگیر الماسی، علی‌اصغر گرمسیری و رسول نجفیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «تصور کن» به کارگردانی آندرژی یاکیموفسکی، جمعه 21 مهرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم که با بازی ادوارد هاگ و ملچیور دروت به تصویر درآمده است، در لیسبون واقع در پرتغال اتفاق می‌افتد. یکی از موسسه‌هایی که نابینایان در آنجا نگهداری می‌شوند و به آنها آموزش می‌دهد تا با معلولیت خود در همه زمان‌ها و موقعیت‌های خطرناک بتوانند زندگی کنند. یان که یک معلم نابیناست و تا حدی ناسازگار با اطرافیان خود است. او در این موسسه استخدام می‌شود. یان شیوه‌های دیگری را برای زندگی به این معلولان ارائه می‌دهد که خود در زندگی تجربه کرده است….

*************************************

فیلم تلویزیونی «گل‌های داوودی» به کارگردانی رسول صدر عاملی، جمعه 21 مهرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: عباس صفاری، در جریان بروز مشاجره با دوست خود باعث مرگ ناگهانی وی شده و به 25 سال حبس محكوم می‌شود. با سپری شدن 20 ساله محكومیت و عفو 5 ساله آخر، قرار آزادی عباس صادر می‌گردد. اما روز موعود در شرایطی كه همگان منتظر آزادی عباس هستند استوار هدایت خبر مرگ ناگهانی عباس را به همسرش، عصمت می‌دهد. اما عصمت از گفتن حقیقت به فرزند نابینای خود، جواد كه در آستانه برگزاری مراسم ازدواجش قرار دارد خودداری می‌كند….

جمشید مشایخی، داوود رشیدی و بیژن امکانیان بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «رباعی» به کارگردانی محسن دامادی، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی علیرضا خمسه و شمسی فضل‌الهی خواهید دید: کمال طراوت مجری یك برنامه یك گروه تلویزیونی است كه با مادر پیرش زندگی می‌كند. كمال در یكی از برنامه‌های خود با دختری چهل‌ساله به‌نام رباعی آشنا می‌شود. مادر كه مرگ را نزدیك می‌بیند به او مهلت می‌دهد دختری را جهت ازدواج مشخص كند. اما وقتی كمال، رباعی را معرفی می‌كند مادر به مخالفت می‌پردازد….

*************************************

فیلم سینمایی «شمشیر اژدها» به کارگردانی دنیل لیی، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: در زمان امپراطوری هان، امپراطور گروهی را مامور محافظت از جاده‌ی ابریشم و جلوگیری از جنگ بین قبایل در مسیر راه می‌کند. در این بین هوآن که افسر مراقبت از جاده است با توطئه‌ی افسر مافوقش به شهری مرزی در غرب فرستاده می‌شود. او و یارانش به کار اجباری گمارده می‌شوند و در همین اثنا آنها با گروهی از سربازان فراری رمی مواجه می‌شوند که قصد دارند به شهر وارد شوند….

آدرین برودی و جوهن کوساک بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم سینمایی «استخراج» به کارگردانی استیون سی میلر، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم با بازی بروسه ویلیس و کلان لوتز آمده است: سازمان امنیت برای پیروزی در قراردادی، یکی از ماموران قدیمی خود به‌نام ترنر، را از طریق دلالی به جنایت‌کاری به‌نام کوروف می‌فروشد. ترنر از چنگ کوروف می‌گریزد اما افراد او همسر ترنر را به‌قتل می‌رسانند. ترنر در تمام این سال‌ها کینه‌ی سازمان امنیت را در دل دارد و سودای انتقام از آنها را در سر می‌پروراند. اکنون سال‌ها از آن ماجرا گذشته است و ترنر در آستانه‌ی بازنشستگی است….

*************************************

فیلم تلویزیونی «نه و پنج دقیقه» به کارگردانی مسعود نجف‌پور بوشهری، جمعه 21 مهرماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: هواپیمای خلبان علیرضا یاسینی مورد اصابت گلوله ضد هوایی نیروهای بعثی قرار می‌گیرد و سقوط می‌کند. یاسینی با چتر نجات در نخلستان‌های بصره فرود می‌آید و پیرمردی عرب او را می‌یابد و در خانه مورد معالجه قرار می‌دهد. امیرعباس مردی که پسرش به‌نام فیصل در زندان ابوغریب اسیر بعثی‌هاست یاسینی را در خانه پیرمرد می‌یابد و از او می‌خواهد تا وجه آزادی فیصل شود. یاسینی هم می‌پذیرد ولی در بین راه متوجه می‌شوند که فیصل را اعدام کرده‌اند….

در این فیلم تلویزیونی سامان محمدی، عباس جوادی و منوچهر سلطانی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «رازهای گذشته یک زن» به کارگردانی گردون یانگ، جمعه 21 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی میشل وودز و مارک اسلاک خواهید دید: استفانی ویکرز 10 سال پیش در یک قهوه‌خانه در شیکاگو کار می‌کرده که شاهد قتل صاحب قهوه‌خانه (مو) بوده و به‌دلیل اینکه قاتل او را دیده، فرار می‌کند و به فیلادلفیا می‌رود. او ضمن تغییر هویتش با پزشکی به‌نام دیوید ویکرز ازدواج می‌کند….

*************************************

فیلم سینمایی «زندگی روی خط» به کارگردانی دیوید هاکل، جمعه 21 مهرماه ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، در مورد گروهی از مردان می‌باشد که بر روی دکل‌های برق کار می‌کنند. کار آنها تعمیر و نگهداری دکل‌های بزرگ برق است که در یک منطقه پرحادثه و طوفانی قرار گرفته است.. بو، برادر خود را در این شغل از دست داده و سال‌های سال به‌تنهایی با بیلی دختر برادرش زندگی می‌کند….

جوهن تراوولتا، کاته بوس ورس و دوون ساوا بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «رالف بکشی»، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستوفر گارد و ویلیام اسکوایر آمده است: فرودو جوان که مسئول نگهداری از حلقه‌ای است که توسط ارباب سیاهی ساورون ساخته شده باید از میان لشکریان ساورون این حلقه را به محل ساخت برده و آن را نابود کند. گاندالف جادوگر نیک‌سرشت می‌گوید اگر این حلقه به‌دست ساورون بیافتد اهریمن بر جهان حکومت خواهد کرد. در این سفر خطرناک چند دوست وفادار و چند شوالیه جنگ‌جو فرودو را همراهی می‌کنند….

*************************************

فیلم سینمایی «گربه‌ای در پاریس» به کارگردانی «جین لوپ فیلیکیولی»، جمعه 21 مهرماه ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی و آمده است: گربه‌ای در سرقت‌های یک سارق محلی او را همراهی می‌کند. او پس از انجام سرقت سری به خانه پلیس محل می‌زند و با خوردن آب و غذای کافی در محله به گشت‌وگذار می‌پردازد. پلیس با بررسی سرقت‌ها پی می‌برد رد پای گربه‌ای در محل جرم دیده می‌شود. پس با بررسی و تحقیق مطلع می‌گردد که گربه سارق همان گربه‌ای است که در خانه‌اش غذا می‌خورد. از سوی دیگر سر و کله تبهکار خطرناک شهر که چندی پیش همسر این پلیس جوان را به قتل رسانده بود؛ پیدا شده و پلیس را به دنبال خود می‌کشاند….

در این فیلم سینمایی دومنیک بلانس و برونو سالومونه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «ماجرای سامانتا» به کارگردانی نادیا تاس، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی خواهیم دید: سامانتا پارکیتتون که پدر و مادر خود را در اثر یک حادثه از دست داده و با مادربزرگ مری زندگی می‌کند. یک‌روز برای همسایه آن‌ها خدمتکاری می‌آید که سه دختر کوچک به‌نام‌های نلی اومالی، بریجیت و جنی دارد. نلی و سامانتا با هم صمیمی می‌شوند. به‌زودی دایی مهربان سامانتا، گارد به خانه مری می آید و همسر خود کورنلیا را همراه می‌آورد. آن‌ها نلی را برای تعطیلات سال نو با خود به شهر می‌برند. در شهر سامانتا از طریق نامه با نلی ارتباط دارد تا اینکه متوجه می‌شود پدر نلی در اثر بیماری مرده و نلی و دو خواهرش را به یک یتیم خانه در شهر سپرده‌اند….

*************************************
فیلم سینمایی «کیوی پرنده» به کارگردانی تونی سیمپسون، جمعه 21 مهرماه ساعت 8 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسری زرنگ و باهوش به‌نام پیتر واکر در مسابقات گاری سواری شهری کوچک به‌همراه پدرش شرکت می‌کند. متاسفانه پدرش در یک حادثه اتومبیل جان می بازد و او با رویاهایش تنها می‌ماند. اما سپس با تکیه بر اراده و شخصیت هوشمندی که دارد تصمیم می‌گیرد در مسابقه سالانه گاری سواری شرکت کند و به‌هر نحوی که شده افتخار نیمه‌تمام پدرش را تمام و کسب کند.

ادوارد هال، تیکیرو هاتاوی، وینس مارتین و تندی رایت بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «ساعت یک نیمه شب» به کارگردانی شاهین باباپور، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 00:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

«ساعت یک نیمه شب» درباره حمید وزنه‌بردار جوان تهرانی است که به‌تازگی چندین قهرمانی به‌دست آورده و ناگهان با پیشنهادهای عجیب و غریبی مواجه می‌شود. این پیشنهادات او را با مشکلاتی روبرو می‌کند و حمید ناچار می شود که به یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه برود …

در این فیلم تلویزیونی حمیدرضا پگاه و مهدی صباحی هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************
فیلم تلویزیونی «مثل باران» به کارگردانی وحیدرضا حدیدی، جمعه 21 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: سوگند پرستار بخش اطفال بیمارستان که فرزند خود را از دست داده به‌دلیل وابستگی شدید به کودکان بخش اطفال مشکلاتی را در بخش ایجاد می‌کند از این‌رو رئیس بیمارستان او را از رفتن به بخش اطفال منع می‌کند. با ورود دختر بچه‌ای به بخش اطفال و آشنایی او با سوگند اتفاقات جدید رخ می‌دهد….

سیما تیرانداز، مهدی صبایی و سولماز همت‌زاده از بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه امید

فیلم سینمایی «نقطه رهایی» به کارگردانی مهدی گلستانه، پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 18:30 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی هدی میامی، جلیل فرجاد و غزاله جزایری اتفاقات رخ داده برای یک تیم فوتبال را دنبال خواهیم کرد.

***********************************

فیلم سینمایی «نارنجی پوشان» به کارگردانی جروم لارسن، جمعه 21 مهرماه ساعت 18:30 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم، جروم پسر 11 ساله‌ی باهوشی را خواهیم دید که به بازی فوتبال علاقه‌ی فراوانی دارد و آرزو دارد که در تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 12 سال انتخاب شود….

توماس اکدا و وندی دکجی بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه افق

فیلم سینمایی «جایی برای پیرمردها نیست» به کارگردانی جوئل کوئن، جمعه 21 مهرماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی خاویر باردم و جاش برولین خواهید دید: چیگور بار دیگر ماس را در هتلی در حاشیه‌ی شهر گیر می‌اندازد و پس از تعقیب و گریزی پرخطر که به خیابان کشیده می‌شود، ماس موفق می‌شود از دست این قاتل بی‌رحم نجات پیدا کند درحالی که هردوی آن‌ها به سختی مجروح می‌شوند. ماس به ناچار برای بهبودی در بیمارستان بستری می‌شود. کارسون ولز، عامل دیگری که برای پس گرفتن پول اجیر شده با دسته گلی به ملاقات لوئلین می‌آید….

*************************************

فیلم سینمایی «از کرخه تا راین» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه 21 مهرماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: سعید که بر اثر بمب‌های شیمیایی نابینا شده به‌ همراه گروهی از همرزمانش برای معالجه به آلمان اعزام می‌شود. لیلا خواهر سعید که سال‌هاست در آلمان با شوهر آلمانی و پسرشان یوناس (یونس) زندگی می‌کند، سعید را در آسایشگاه می‌بیند. بین سعید و یونس رابطه عاطفی عمیقی برقرار می‌شود. یکی از همرزمان بسیجی سعید قصد دارد پناهندگی کشور دیگری را بپذیرد و سعید و دوستان دیگرش نسبت به عمل او معترض هستند.

در این فیلم سینمایی، هما روستا، علی دهکردی و هانس نویمن ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بلوتوثت را روشن کن»، « مسیر نو» و «بیلی باتگیت» پنج‌شنبه 20 مهرماه ساعت 13، 17، 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «بانوی کوچک»، «آخرین شکار»، «آنخن» و «حرفه خانوادگی» جمعه 21 مهرماه ساعت 11، 15، 17 و 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

http://www.cinemakhabar.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *