یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از فردا آغاز به کار می‌کند

یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از فردا آغاز به کار می‌کند

به گزارش سینماخبر : سید مرتضی موسویان مدیر یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از آغاز به کار این نمایشگاه از فردا ۲۰ آبان در مصلی خبر داد.

موسویان افزود: شب گذشته امور مربوط به آماده سازی غرفه‌ها به اتمام رسیده است و از صبح امروز اقدامات مربوط به غرفه آرایی توسط شرکت کنندگان در نمایشگاه شروع شده است.

وی تصریح کرد: تا پایان امروز تمامی امور مربوط به غرفه آرایی نمایشگاه نیز به پایان خواهد رسید و نمایشگاه از صبح فردا آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

مدیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با اشاره به حضور حدود ۴۰۰ شرکت فعال حوزه دیجیتال در نمایشگاه امسال گفت: نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۳۳ هزار مترمربع برگزار می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی است.

موسویان با تاکید بر برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه امسال تاکید کرد: در این مراسم که ساعت ۱۰ صبح فردا در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود از سه دستاورد بومی بسیار مهم در زمینه فناوری دیجیتال که برای نخستین بار به صورت عمومی عرضه می‌شوند توسط وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات رونمایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در طول زمان برگزاری نمایشگاه با حضور مسئولان مختلف کشوری از حدود ۳۰ دستاورد مهم دیگر در حوزه فناوری دیجیتال رونمایی می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از ۲۰ الی ۲۶ آبانماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقمندان خواهد بود.

منبع : http://www.cinemakhabar.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *