«تازه شو» مردم را از شرایط بد اقتصادی خارج می‌کند

«تازه شو» مردم را از شرایط بد اقتصادی خارج می‌کند

عوامل برنامه تلویزیونی «تازه شو» از ویژگی های این برنامه تلویزیونی که از ۲۵ اسفند پخش آن آغاز می شود، سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری عوامل تلویزیونی «تازه شو» صبح امروز ۱۲ اسفند با حضور محمد احتشامی کارگردان و امیر قاسمی سرپرست نویسندگان در «پاتوق خبر» برگزار شد.

امیر قاسمی در مورد این برنامه تلویزیونی اظهار کرد: برنامه «تازه شو» یک برنامه ترکیبی است که برای نوروز ۹۸ از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای روی آنتن شبکه دو خواهد رفت که سعی دارد نگاه مثبتی به اتفاقات روزمره زندگی اجتماعی داشته باشد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «تازه شو» افزود: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که ما در «تازه شو» قصد داریم حال مردم را تغییر داده و کمی بیننده را از حال و هوای شرایط بد اقتصادی بیرون بیاوریم.

قاسمی بیان کرد: شرایط سخت لزوماً مترداف با بدی نیست و باید در این فضا نگاه مثبتی وجود داشته باشد. این برنامه که در ایام نوروز پخش خواهد شد سعی دارد از کلیشه خارج شود و از نقدهای انتقادی منفعلانه پرهیز کند. برای اینکه این اتفاق بیفتد سعی شده از فکر جوان و استعدادهای تازه‌ای استفاده شود.

  • وی با اشاره به بخش‌های این برنامه تصریح کرد: یک دقیقه مهربانی، دوربین مخفی، مصاحبه طنز، انیمیشن و … از بخش‌های مختلف این برنامه است و مخاطبان و بینندگان برنامه می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه یا عکس با محوریت مثبت اندیشی برای این برنامه ارسال کنند.

در ادامه محمد احتشامی کارگردان برنامه «تازه شو» نیز گفت: موفقیت و تازه شدن جز اولویت‌های این برنامه است که از آیتم‌های مختلفی ترکیب شده و هر قسمت به یک موضوع خاص مثل امانت‌داری و احترام به والدین می‌پردازد.

وی درباره زمان پخش برنامه بیان کرد: فصل دوم برنامه «تازه شو» از اردیبهشت ۹۸ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

کارگردان «تازه شو» با اشاره به اینکه این برنامه فارغ از مسائل سیاسی است، عنوان کرد: در هر قسمت با یکی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی مصاحبه خواهیم داشت و ۵۰ سوال از آنها پرسیده می‌شود که در پنج دقیقه پاسخ آنها را خواهیم شنید.

عرفان احتشامی تهیه کننده برنامه «تازه شو» در ادامه این نشست با بیان اینکه سعی کردیم از تیم جوانی در این برنامه استفاده کنیم، گفت: سعی ما این است نگاه تازه‌ای به موضوعات روز داشته باشم. اقوام، ایرانی بودن و توجه به اصالت‌ها از ویژگی‌های مهم این برنامه است.

تهیه کننده برنامه «تازه شو» در پایان تصریح کرد: ادعایی نداریم که برنامه «تازه شو» بی نقص خواهد بود، اما همه سعی خود را کرده‌ایم تا متفاوت باشیم.

کد خبر 4557923

mehrnews.com/news/4557923

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *